همشهری آنلاین: مرکز "عملیات‌ شاپرک" آماده ارائه اطلاعات لازم و رفع مشکلات احتمالی هموطنان عزیز در زمینه خرید با دستگاه‌های کارت خوان است.

shaparak

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری‌ اسلامی ایران، هموطنان عزیز می‌توانند در‌ صورت بروز مشکل در زمینه خرید با دستگاه‌های کارت‌خوان، در گام اول موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP - که‌ شماره تماس آنها‌ در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است - پیگیری کنند.

در صورت رفع نشدن مشکل، این افراد می‌توانند ضمن تماس با مرکز عملیات شاپرک به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم برای رفع مشکل اقدام کنند.

 

کد خبر 201416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز